Reader

Vadonatúj és ősrégi könyvek esszenciája.

Kedves Látogató!

Pátkai Mihály vagyok, üzletember és újságíró.

misi.png

 

Üzletember - Szikora Márton barátommal 15 éve alapítottuk és vezetjük a Tower Ingatlan Csoportot. (www.towerbudapest.com). Magyar és külföldi ügyfeleink lakásait kezeljük Budapesten. Közvetítünk, bérbe adunk, bútorozunk, felújítunk, könyvelési szolgáltatásokat adunk.

Újságíró - Több, mint 20 éve írok rendszeresen a Hetek Közéleti Hetilapba (http://www.hetek.hu/szerzo/patkai_mihaly) és az Új Exodus folyóiratba (http://www.ujexodus.hu/szerzo/patkai_mihaly).

Magyar - patriótának tartom magam, de nem vagyok kirekesztő. Nemcsak ide születtem, de szeretem is a hazámat. Sokat utazhattam, de a legjobban Budapesten szeretek lenni.

Európai - a zsidó-keresztény, nyugati civilizáció a legélhetőbb a Földön. Nem véletlenül ebbe az irányba és nem fordítva zajlik a tömeges bevándorlás. Hiszek a kultúránk értékeiben (demokrácia, szólás- és vallásszabadság, nők egyenjogúsága, természet- és történelemtudomány tisztelete, jogállamiság, kisebbségek védelme, stb.)

Keresztény - a bibliai világnézet tükrözi hitelesen a földi és túlvilági valóságot. A többi világmagyarázat (mint például az ateizmus, a materializmus, a gnoszticizmus, az iszlám, a buddhizmus, az animizmus) hamis képet közvetít a világról. Minden ember értékes, de nem minden vallás és világnézet az.

"Hites" - Szellemi otthonomat a Hit Gyülekezetében találtam meg, 27 évvel ezelőtt. A gyülekezetben számos jó embert ismerhettem meg, a feleségemmel is itt találkoztunk. A közösség vezetőjét, Németh Sándort 20 éve ismerem személyesen. Hiteles és elkötelezett keresztény vezető, aki példamutató életet él. 

Utazó - eddig 25 országban járhattam. A kedvenceim: Ausztria (gasztronómia, hegyek, síelés), Izrael (Biblia, történelem, életrevalóság), USA (legjobban működő demokrácia, a nagyság víziója és üzleti inspiráció). 

Reader - Az olvasás gazdagít. Klasszikusokat azért szeretek olvasni, mert időtlen jellemrajzokat és sors-típusokat tartalmaznak. Kortársakat pedig azért, hogy a kort, amiben élek, jobban megértsem. 

 A READER BLOGGAL A CÉLOM... 

Inspiráló könyvek bemutatása, röviden és olvasmányosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://reader.blog.hu/api/trackback/id/tr1313620260
süti beállítások módosítása